måndag 7 maj 2012

Dags att ta tag i saker

Är inte längre gravid. För snart 3 veckor sedan anlände vår lille Modig, som jag kommer att kalla honom här. Det innebär mer än bara en helomvändning i livet, det innebär att jag måste ta tag i mig själv igen. Nu finns inga ursäkter. Från och med imorgon ska jag och sambon verkligen försöka skärpa oss. Det är bara drygt 2 månader kvar tills vi ska gifta oss och lille Modig ska döpas till sina riktiga namn. Jag vill inte se ut som den strandade valen jag var i slutet av graviditeten. Än så länge har ca 10 kg försvunnit sedan förlossningen, men det räcker inte.

Min vikt imorse: 76,8 kg (med kläder)

Jag har lite att ta tag i som ni förstår. Det allra viktigaste: min dåliga självdisciplin vad gäller onyttigheterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D