torsdag 6 mars 2014

Ingen träning

Det är inte det att jag har gett upp träningen och hamnat i en svacka. Inte egentligen. Det är bara så att maken min arbetar massor. Han arbetar över i princip varje dag. Det går inte att boka sig på något pass på gymmet då eftersom man måste avboka minst 3 timmar innan passet börjar och jag aldrig vet när maken kommer hem. Han jobbar även på helgen. Det är nog 2-3 veckor sedan jag tränade sist. Nu är klockan snart 20.00 och han har fortfarande inte kommit hem än. Jag tänker på träningen. Att jag vill träna. Men samtidigt är det lite skönt att ha kväll, att ta det lugnt, inte flänga iväg någonstans. Det får mig att befara att det här ofrivilliga uppehållet av träning ska leda mig rätt in i en svacka... Hoppas inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D