söndag 7 april 2013

Fjorton veckor

Japp, nu har det gått 14 veckor av nyårslöftet. Och ja, det är fortfarande intakt. För min del. Den här veckan har vi faktiskt tränat 2 gånger både maken och jag. Jag är inte supernöjd med min insats, men det var en sån vecka. Sparade träningen till helgen, dum som jag är. På lördagen blev det 15 minuter med olika övningar, bland annat med lite vikter. Idag, söndag, har vi varit iväg hela familjen på en cykeltur. Det är nämligen så att vi köpte cykelbarnstol till Modig igår, samt 3 cykelhjälmar (man får ju som förälder föregå med gott exempel). Så vi satte Modig i stolen och tog Allvädershunden i koppel och cyklade iväg. Vädret var helt ok och det var riktigt skönt att komma ut. Så, som ni förstår, cykelturen har kvalat in som träningstillfälle nummer två. Imorgon börjar vecka 15, en ny träningsvecka och jag hoppas att jag kan hitta tillbaka till inspirationen och motivationen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D