onsdag 11 november 2015

Trögstartad

Efter att alla dopbestyr var över och allt onyttigt hade tagit slut ville jag ju ta tag i det här med vikten igen. Men den senaste 1,5 veckan har inte varit bra. Jag stoppar i mig en massa choklad och jordnötssmör om dagarna och kan inte riktigt låta bli. Inte har jag kommit iväg till någon träning heller. Funderar på att försöka komma iväg på en förälder/barn-träning på torsdag när Modig är på dagis. Måste bara komma ihåg det också så att jag inte hittar på något annat. Det är inte lönt att boka träningen, för jag kan aldrig garantera att jag hinner dit mer än 10 minuter innan, men vid den tiden på dagen brukar det alltid finnas lediga platser ändå. Det jag skulle vilja träna är Zumba, men det blir svårt för då vet jag inte vart jag ska göra av Knyttet. Hon får ju inte följa med in på den träningen. Det första jag måste ta tag i är dock onyttigheterna och storleken på mina portioner. Here we go again. Tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D