fredag 4 november 2011

Första motionen

Är tillbaka i hemmets lugna vrå efter min första motionspromenad sedan jag blev sjuk. Äntligen använder jag min Runkeeper igen! Hundarna behövde en lunchpromenad och jag planerade in att det skulle bli en långpromenad. Totalt 4,63 km lång blev rundan och det tog ca 1 timme och 20 minuter.

Det var härligt! Helt underbart faktiskt! Jag gick fortare än vad jag brukar nuförtiden och jag kände inte av magen alls nästan! Ingen kramp, ingen värk från upprörda tarmar! Fantastiskt! Jag kanske är nästan frisk nu? Jag kanske kan komma igång lite försiktigt och träna lite annat snart också?

Var inne på min Runkeeper-sida när jag kom hem. Inga aktiviteter sedan augusti. Då jag blev sjuk... Nu ska det väl bli lite fler framöver i alla fall! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D