onsdag 28 april 2010

Fasta - dag 3

Vikt: 68,7 kg

Gick ner 1 kg under gårdagen och 600 g inatt. Dag 3 av fastan är här och jag vaknade upp först ganska utvilad kändes det som, men nu något illamående. Den här dagen ska enligt mina kollegor vara den värsta och imorgon ska det vända. Men innan det vänder måste jag klara av idag först...

Igår, dag 2, mådde jag bättre än under dag 1. Jag var fortfarande hungrig, speciellt framåt eftermiddagen/kvällen. Det var lättare att inte fokusera på mat när jag var på jobbet, för där hade jag mycket att göra hela dagen. Får se hur det blir idag.

Känner mig ofokuserad i mitt illamående idag. Hatar att må illa... Hoppas det inte håller i sig hela dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D