måndag 26 april 2010

Prova på fasta

Vikt: 71,1 kg

Jag har varit på utbildningshelg med jobbet hela helgen. Tre dagar av boende på gästgiveri med mycket god mat hela tiden. Klart vikten har stigit. Har inte använt min crosstrainer på flera veckor och att hålla min borta från onyttigheter har inte heller gått särskilt bra.

Åtgärd: Fasta
Två av mina kollegor ska fasta denna vecka, bli av med en massa slaggprodukter och gå ner i vikt. Jag kände mig nyfiken och inspirerad att prova på jag också, så det ska jag göra. Mina kollegor ska enbart dricka grönsaksjuice, men det känner inte jag att jag klarar av. Deras juice är baserade på tomat och jag bara tycker det är superäckligt, så jag har köpt Kiviks sortiment Naturens Bästa i olika smaker som jag ska dricka istället. De har inget tillsatt socker. Jag har också köpt Vie fruktshoter, också utan tillsatt socker. Sen får man dricka te också, men inte svart te. Ja, sånt som är flytande får man dricka, men undvika socker, salt och koffein. Är redan hungrig dock. Har druckit en shot och ska nog ta och dricka något mer.
Så - dagens vikt är fastans startvikt. Mycket spännande vecka som följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D