lördag 17 september 2011

Fortsatt viktnedgång

Dagens vikt: 62,2 kg. Det vill säga en viktnedgång på 0,5 kg sedan igår. Det är bra, för min svullna mage försvinner lite mer för varje dag som går, men var ska viktraset sluta? Ingen som vet, ingen som vet?

Det kliar och kliar på min mage. Gott tecken, det läker. Men ack så jobbigt. Försöker klia tillbaka lite försiktigt runtom.

Tankar kring motion. Det kommer nog att dröja ett bra tag tills jag kan börja motionera igen skulle jag tro. Får kanske börja med att cykla lite försiktigt om nån vecka eller två?

Tankar kring kost. Än så länge har jag inte något sug efter onyttigheter. Hoppas det håller i sig så att jag kan behålla den vikten jag landar på, men på ett hälsosamt sätt. Just nu är jag sugen på vattenmelon efter ett blogginlägg jag nyss läste. Har vi inte hemma, nej. Bara jag som gillar i det här huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D