onsdag 13 juli 2011

Igår och idag

Två dagar är snart avklarade av min utmaning och än så länge har det gått bra eftersom de har varit onyttighetsfria. Visserligen har de också varit träningsfria, vilket är mindre bra. Men man måste se det från den positiva sidan ibland. Just nu är det mest onyttigheterna som är en kamp. Vi hade faktiskt tänkt motionera idag, spela tennis på en utomhusbana här i närheten, men sen var vädret trist så det blev inte så. Sambon sa att bollen inte studsar när det är blött. Jag tog honom på orden. Nu har jag i alla fall två dagar kvar på min utmaning. Visserligen med ett eventuellt undantag imorgon. 50% är avklarat. Jag tror nog att jag kommer att klara av det. Duktig Sara, klappar mig själv på huvudet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D