fredag 15 juli 2011

Utmaningen - sista dagen

Genomgick en riktig prövning i förmiddags på jobbet. Det bjöds på kladdkakemuffins... I löööööv! Men! Jag var ståndaktig och tog ingen. Nu är det kväller och jag har klarat mig ända tills nu, men suget har satt in rejält, tyvärr. Känns lite jobbigt. Vill ha choklad, segt godis, choklad, typ. Sambon och svärmor åt Maraboukakor till kaffet efter kvällsmaten. Som tur är dricker inte jag kaffe så jag sitter inte alltid med dem då de äter. Bra metod att undvika frestelsen, just då i alla fall. Vad jag ska göra för att undvika det nu har jag ingen aning om? Men jag kan ju inte ge upp så här i de sista timmarna, när jag nästan har klarat utmaningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D