onsdag 3 oktober 2012

Följer Zuzana igen

Förra året tränade jag med Zuzana och Bodyrockade. Sen slutade jag att träna med henne för att jag började springa mer och sen blev jag sjuk, gravid och allt. Fick reda på att det tagit slut mellan Zuzana och hennes kille som drev sidan tillsammans. Det är nya tjejer och killar som håller workouts på den sidan nu och jag är inte så intresserad av att "lära känna" dem, utan jag vill fortsätta träna med Zuzana.

Nu driver hon Internet-träning (ZWOW) som Zuzana (eller Zuzka) Light och idag tränade jag (Push It To The MAX) för första gången tillsammans med henne igen. Det tog drygt 11 minuter, vilket passar bra när man är föräldraledig med en liten kille som inte vill somna trots att han är trött. Jag blev svettig, det var en bra workout. Ska bli spännande att se om jag får träningsvärk. Efteråt körde jag en liten bäckenbottenövning tillsammans med Modig på yogamattan. Och ja, det blev en liten uppvärmning och lite stretching också. Kryss i taket! :P

Det var kul att träna med henne igen! Jag känner mig duktig som faktiskt gjorde det! Man kan följa Zuzana på Facebook, Twitter och YouTube.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D