onsdag 28 augusti 2013

Andra Zumbapasset

Körde 60 minuters Zumbapass för andra gången idag. Tiden går så himla fort, det är roligt och svetten lackar! Det trist är bara att detta var sista gången jag kan vara med på det här Zumbapasset eftersom jag ska gå med i min gamla kör igen nästa vecka och det är på onsdagar på samma tid som Zumban. Typiskt! Men, imorgon ska jag testa Sh'bam och jag hoppas att det är lika roligt. Torsdagar kommer att funka bättre tror jag nog. Annars får jag se mig om på de andra anläggningarna i stan om de har Zumba på dagar och tider som passar mig.

Idag tycker jag att stegen satt lite bättre faktiskt! Jag märkte att jag har gjort det här förut, även om jag ibland tappade bort mig helt i alla fall. Men, men, roligt var det och det är huvudsaken. Jag tycker också att den klassen har väldigt tillåtande stämning. Det är ok om man inte hänger med hela tiden. Man gör sitt bästa och det är good enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D