måndag 19 augusti 2013

Första träningen på länge

Maken har idag börjat spela innebandy med ett gäng killar. De ska spela nu varje måndag. Jag kände att jag också måste göra något så att jag kommer igång. Annars går jag bara och drar på det och riskerar att sabba hela Nordic Wellness-grejen också. Därför återinvigde jag min crosstrainer idag efter att jag och maken mätte oss. Passade på att se ett avsnitt av Pretty Little Liars samtidigt så att jag kunde glömma hur tråkigt jag hade det.

Dagens träningsresultat på crosstrainern:
Tiden hamnade på 41:53 min, 335 kalorier blev brända och enligt crosstrainern rörde jag mig 14,72 km (vilket jag tvivlar starkt på). Sen stretchade jag till och med lite efteråt. Nu ska jag snart ta en kvällspromenad med hunden också.

Det känns ändå som att jag har fått en bra nystart och jag är lite stolt över att jag inte struntade i att träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D