torsdag 29 augusti 2013

Inte lika roligt

Idag testade jag passet som heter Sh'bam på Nordic Wellness. Måste säga att det inte var lika roligt som Zumba och jag var nog den mest förvirrade människan i salen. Dansade fel typ hela tiden. Kom av mig, hängde inte med, snurrade åt motsatt håll, ja, hur länge ska jag fortsätta? Men, jag tänker också att det här var första gången. Ju fler gånger jag går desto bättre kommer jag att hänga med. Har bestämt mig för att testa att gå några gånger för att se hur det känns och sen får jag se om jag vill fortsätta eller ej. Det handlar ju om att ha roligt och om det inte blir roligare då får jag nog se mig om efter något annat. Ska kolla upp om det inte finns något Zumbapass på nån annan anläggning jag kan gå på också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D