torsdag 9 januari 2014

Jättekul!

Idag körde jag ett pass Sh'Bam 45. Hade superkul! Bara släppte loss! Dagens pass gav mig enormt mycket mer energi än vad gårdagens Zumba gjorde. Förut var det tvärtom. Jag funderar lite över det där. Jag har kommit att gilla instruktören som håller i Sh'Bam, hon peppar och är engagerad. Engagerad är visserligen gårdagens instruktör också men allt ska vara så himla sexigt hela tiden med henne och det gör att jag känner mig hemskt osexig och osmidig. Fast kanske har det mest med att göra att jag jämför henne med min favorit-Zumba-instruktör. Får testa hennes pass igen några gånger, se om det blir bättre. Lite Zumba är ju i alla fall bättre än ingen.

Men i alla fall, idag hade jag hur kul som helst! Jag svettades, även om ingen lyckas lika bra som min favorit-Zumba-intruktör (det ska vara när jag kör BodyCombat i så fall, där är det nog ungefär samma mängd svettproduktion). Ett bra avslut på dagen helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D