tisdag 6 maj 2014

Glömde avboka

Jag har varit sjuk i ca 3 veckor nu efter en kort period av att må bra. Småbarnsbaciller härjar i vårt hem.  Häromdagen när jag tyckte att jag var på bättringsvägen bokade jag in mig på 3 träningspass den här veckan. Sen i förrgår sov en sjuk Modig bredvid mig och hostade. Vaknade upp igår med halsont och en sjuk huvudvärk. Tänkte jag skulle avvakta hur jag mådde idag innan jag avbokade passet. Sen hade jag utbildning hela dagen på jobbet. Kom jag ihåg att avboka passet? Nej, det gjorde jag inte... Det var bara att åka dit.

Vad var det jag tränade då? Jo, boot camp! Första gången för mig och jag tyckte det var roligt! Vi tränade i lag och skulle ta oss igenom ett antal tuffa övningar med många repetitioner. Jag hade inte orken med mig helt, men tyckte ändå det gick hyfsat. Kan definitivt tänka mig att träna det igen! Fast jag kanske ska vänta tills jag mår bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D