fredag 1 mars 2013

Låg puls

Igår blev det ingen träning, för jag försov mig i nästan en timme. Idag däremot har jag inte försovit mig, så det har blivit två set tabata.

Så här i efterhand inser jag att min planering av seten inte var så bra pulsmässigt. Efter seten hade jag endast 87 i puls. Anledningen var att jag inte hade så många konditionsövningar inlagda. Första setet bestod av utfall med hopp och dips. Andra setet bestod av armhävningar från knä och en statisk magövning då jag ligger på rygg och håller upp fötterna ca 1 dm från marken.

Oavsett puls så har jag i alla fall gjort det. Det betyder 2 genomförda träningspass den här veckan och 9 veckor av 9 som jag har genomfört nyårslöftet. Tanken är att jag ska få in 1-2 träningspass till innan veckan är över. Kanske ut och springa i helgen? Önskar mig härligt väder att springa i!

2 kommentarer:

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D