torsdag 28 februari 2013

Borde ha struntat i vågen

Ni vet såna där tillfällen då man råkar titta sig i spegeln och tänker har jag en smal dag idag? Man vrider och vänder sig i spegeln, tittar från sidan, tittar framifrån. Kanske har jag faktiskt en smal dag idag?! Kanske har mina ansträngningar faktiskt börjat visa sig?! Så kommer kontrollmonstret in och måste kontrollera om det är en sann känsla eller om den är falsk. Fram med vågen...

72,1 kg = en falsk känsla

Jahapp, det var den positiva känslan på morgonen. Jag borde ha struntat i vågen och njutit av känslan istället, även om den var falsk. Åh om jag kunde få lite resultat snart! Vill, vill, vill se en positiv förändring i min vikt och min kroppsform! Men, jag får inte ge upp, jag måste ha tålamod...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D