onsdag 10 mars 2010

Dålig självdisciplin

Vikt igår: 71,7 kg
Vikt idag: 71,2 kg

Det går i alla fall på rätt håll. Skillnaden är tydlig. I förrgår åt jag mycket onyttigt på kvällen, igår inte så mycket. Hur är det med självdisciplinen kan man undra? Inte så bra just nu verkar det som.

När kommer crosstrainern som vi har köpt??! Dom sa att den skulle komma inom 10 arbetsdagar. Den 10:onde arbetsdagen är på fredag, möjligen på måndag nästa vecka, det skulle jag kunna sträcka mig till. Vi har fortfarande inte möblerat om så att den får plats. Måste ta tag i det. Ska bli spännande att se hur den kommer att påverka mitt motionerande när (om) den kommer. Börjar misströsta lite, tycker det är jobbigt att gå och vänta på den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D