tisdag 2 mars 2010

Resultat 2010-03-01

Jaha, nu har denna dagen gått åt. Jag har i alla fall inte stoppat i mig något onyttig, det är ett plus. Nu låter det väl som om jag inte har gjort någonting annat åt min tanke att förändra mitt liv, men det har jag!
  1. Jag har beställt tid hos en kiropraktor som jag har blivit rekommenderad från 2 av varandra oberoende källor tills på fredag. Två positiva saker hittills med denna kiropraktor är att han är kopplad till Försäkringskassan eller nåt så att det endast kostar mig 200 kr att gå dit, plus att man kunde beställa tiden på internet, hur smidigt är inte det! Ska bli intressant att se hur det går på fredag, har inte varit hos en "kotknäckare" på många år nu.
  2. Vi har köpt en crosstrainer som kommer med DHL inom en inte alltför snar framtid hoppas jag. Nu kanske jag kan komma igång med lite mer motion och påverka det svällande midjemåttet och den alltför höga vikten.
Inte alltför illa för en dags förändring. Jag tycker nog att jag allt har kommit en liten bit på väg. Nu gäller det bara att fortsätta så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D