torsdag 11 mars 2010

Bra val

Vikt: 70,7 kg
Onyttigt intag under gårdagen: Inget

Ja, vad var det jag sa. Det är när jag undviker onyttigheterna som jag så sakteliga går ner i vikt. Det svåra är att undvika onyttigheterna. Igår kväll när jag kom hem och var hungrig åt jag lite grönsaker och en tallrik med havrefras och mjölk. Duktigt val av mig, klappar mig själv uppskattande på ryggen. Det känns faktiskt lite bättre nu.

Imorgon ska jag till kiropraktorn för andra gången. Jag tror att allt han rättade till har åkt tillbaka. Jag har inte stretchat i princip någonting och jag har svårt att komma ihåg att sitta ordentligt och att inte spänna mina axlar. Det går liksom på rutin, jag vet inte ens hur det ska kännas när jag är avslappnad i kroppen. Sorgligt, men sant. Men, det är bara att kämpa vidare. Och nu måste jag fortsätta göra mig iordning för dagen, för jag har försovit mig idag. Det var underbart, varmt och skönt under täcket och nästan omöjligt att gå upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D