söndag 14 mars 2010

Plus och minus

Vikt: 70,6 kg

Två veckor in i bloggandet om kampen om mig själv och jag väger mer än när jag började. Känns inte direkt som en stark början. Kanske kan mitt inköp i början göra skillnad, för i förrgår anlände min nya crosstrainer. Mycket spännande! Passade på att möblera om innan den kom så att den skulle få plats i vardagsrummet. Igår byggde jag och min sambo ihop den. Tog en första testtur på 30 min. Idag ska jag försöka mig på ett lite längre pass. Ett problem är att en tå som jag brutit för en massa år sedan somnar när jag använder såna här maskiner. Får helt enkelt stå ut med det. Sambon säger att det beror på sämre blodcirkulation där. Vad ska jag göra för att undvika det då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D