söndag 19 juni 2011

Onyttigheterna vann

Veckans resultat: 4-3 till onyttigheterna.
Mitt fall: Marabou Cookies på kvällskvisten - mmm... Nu har jag smakat dom i alla fall.

Jag måste ändå säga att även om onyttigheterna vann den här veckan, så var det med en liten marginal jämfört med förra veckan och berodde till en del på det nyckfulla vädret som gjorde att jag förkastade planen på att åka rullor. Resultatet hade kunnat vara lika. Snart är vi inne på en ny vecka, som visserligen bådar illa redan från början, men låt oss inte ta ut några segrar eller förluster i förskott. "Man ska ju inte ropa hej" och hela den biten.

PS. Cookiesarna var farligt goda, men hade gärna kunnat innehålla mer choklad.
Published with Blogger-droid v1.7.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D