torsdag 16 juni 2011

Soffpotatis igen?

Var ute och joggade med systerdottern igår. Hon åkte rullor. Det var mysigt att träna tillsammans och jag tror att hon tyckte det var kul, trots att hon har träningsvärk idag. Vi var ute i 42 min, men min Runkeeper funkade inte ordentligt så jag vet inte hur långt vi kom. Fast det var nog inte så långt, för systerdottern har inte åkt rullor på länge. :P

Hade tänkt träna idag också, men det blev inte av. Hamnade i onyttig-fällan istället. Ställningen är 3-1 till onyttigheterna hittills den här veckan...

Sambon har däremot tränat! Lyft vikter här hemma. Så duktig! Vad gjorde jag då? Kollade på tv...
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D