måndag 27 juni 2011

Smaktestet - Kesella rabarber

För er som har läst min blogg tidigare (då jag skrev mer frekvent) så vet ni att jag blev utvald som testsmakare av Kesellas nya smaker rabarber och hallon. Det var ju innan vi flyttade och innan jag fick världens sämsta internetuppkoppling... I alla fall, nu har jag testat den ena smaken - Kesella rabarber. Jag kan väl säga som så att jag ser fram emot att smaka Kesella hallon med förhoppningen om att det är den smaken som kommer att fånga mig. Kesella rabarber var god, men inget speciellt. Tröttnade snabbt på den och gillade inte rabarberbitarna som var i. Provsmakade med frukt (som ni kan se på bilden). Utav äpple, päron och nektarin så tyckte jag att det
 var nektarinen som passade bäst tillsammans med Kesella rabarber. Det blev godare med nektarinen till. Längtar dock efter att få provsmaka Kesella hallon. Jag tror mer på den produkten till mina smaklökar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D