söndag 16 december 2012

Motståndskraft

Igår hade vi spelkväll med kompisar här hemma och lördagen till ära hade vi bullat upp för vårt lördagsgodis. Det blev en sen kväll som inte avslutades förrän framåt småtimmarna. Vid det laget orkade vi inte städa undan, utan beslutade att det fick ske idag istället. När jag hade gått upp, Modig fått ny blöja och Allvädershunden fått sin promenad satte jag genast igång med undanplockandet för att inte godisskålarna skulle få oväntat besök av mitt sötsug och min låga motståndskraft. Förvånande nog satte inget sötsug igång när jag fixade med allt det goda. Jag ville faktiskt inte ha något. Det är väldigt ovanligt när det gäller mig och jag blev glad när jag upptäckte anomaliteten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D