fredag 14 december 2012

Vatten, bara vatten

Maken är iväg på julfirande med jobb ikväll, så jag passade på att umgås själv med våra mammor. Min mamma har varit här hela dagen. På kvällen kom svärmor och så bjöd jag damerna på kvällsmat. Sedan såg vi film tillsammans. Riktigt mysigt! Poängen med inlägget kommer nu: Vi åt ingenting till filmen! Jag drack vatten, mamma drack kaffe (what else) och svärmor drack kaffe och vatten. Frågade om de ville ha något annat, men de var solidariska med mitt strävande att klara av lördagsgodismålet. Och det gick faktiskt bra! Helt oväntat! Jag saknade inte ens något att tugga på! Kan ju delvis bero på att full-rulle-bebin inte ville somna, trots enorm trötthet. Men oavsett orsak, I did it! Det innebär också att den här veckan är 5 för 5! Nu ska jag ta några klunkar vatten till, se Revenge på tv3play och sen är det dags att nanna kudden. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D