söndag 23 december 2012

Ont i magen

Tycker att dagen har gått ganska bra. Har inte moffat onyttigheter hela tiden. Började faktiskt inte alls förrän efter kl 18 på kvällen. Vi bullade upp ganska rejält framför en film och visst har jag stoppat i mig en del, men inte så mycket som jag brukar. Jag tog det liksom lugnare. Kanske beror det på "ovana" eftersom det är en vecka sedan sist? Vad vet jag? I vilket fall som helst så har jag, trots en någorlunda måttlig kväll, ont i magen. Det får jag ibland när jag har ätit. Även efter mat. Inte så trevligt, men det går väl över.

Imorgon är en ny, nyttig dag. Sen drar julen igång och förstör hela nästa vecka med en massa onyttigheter. Får se hur det går då. Högtiden ger ju onyttighetsdispans enligt lördagsgodisreglerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D