torsdag 19 september 2013

Bättre och bättre

Idag kom jag äntligen iväg till Nordic Wellness igen. Sist jag skrev var maken sjuk och jag ställde in träningen. Han var fortsatt sjuk nästan hela veckan och det innebar att jag var hemma och tog allt med Modig istället för att träna. I tisdags hade jag dock bokat in BodyBalance, men så avbokade jag den för att jag var trött och hade huvudvärk. Egentligen var läget detsamma idag, men i tisdags bestämde jag mig för att jag skulle träna idag i alla fall. Så blev det alltså.

Passet idag var Sh'bam. Måste säga att det bara går bättre och bättre. Övning ger verkligen färdighet. Sen behöver jag ta ut rörelserna mer och så och jag ser nog ganska rolig ut, men jag var inte totalt vilsen i alla fall och kunskapen kommer nog. Visserligen ska instruktören köra igång med release 13 nästa vecka, så då blir det nya steg. Förmodligen får jag börja om då och känna mig allmänt vilsen, men kanske behöver jag inte börja helt från noll. Jag har ju ändå dansat Sh'bam förut.

Det känns riktigt bra att jag kom iväg idag. Den 1,5 veckan sedan jag tränade sist kunde ha varit början till fallet, speciellt nu i tisdags då jag avbokade träningen utan anledning. Men, kanske kan jag fortfarande fixa det. Att fortsätta med träningen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D