lördag 7 september 2013

Tuff Zumba

Blev så glad när jag såg att det var ett Zumba-pass på en tid som passade mig idag. Passet heter Zumba Fitness 60. Och, ojojoj, var det var hålligång på det passet! Som jag svettades! Men roligt var det! Hon som ledde passet var peppig, men på ett bra och roligt sätt. Det bliv liksom inte överdrivet. Jag hängde inte riktigt med i alla svängar, för ibland gick det fort och så himla mycket har jag ju inte dansat Zumba så att jag kan alla steg. Det här var ju dessutom mer inriktat mot fitness jämfört med de mer dansinriktade passen jag har gått på tidigare.

En miss jag gjorde var att ställa mig längst bak. Visserligen var det för att det var rätt så trångt på alla andra ställen, men det resulterade i att jag inte såg ordentligt vad ledaren gjorde.

Just det jag! Var ju på plats i sån god tid att jag hann med lite träning på gymmet också. Fem minuters cykling och 2 maskiner, en som tränade mage och en som tränade armar.

Känner mig nöjd med att ha fått in lite träning trots att det är lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D