torsdag 26 september 2013

Fjärde gången gillt

Äntligen! Jag hade riktigt roligt på dagens Sh'Bam. Instruktören körde delvis den nya releasen och delvis gamla rutiner. Dom som vi har kört förut satt bättre och jag levde mig in mer i dansen. Precis som man ska göra. Idag var vi några fler som deltog, vilket måste kännas bra för instruktören. Stämningen var bättre också än innan, gladare liksom. Jag tror dock att instruktören inte riktigt hade den bästa dagen, för hon kom liksom av sig vid flera tillfällen. Men, det gjorde inget. Vi hade roligt! Eller i alla fall jag.

Sen kanske nån undrar hur det gick med mina nya inneskor? Jag gillar dom. Tyckte nog att de kändes lite stora först, under passet kändes det som att jag gled omkring lite i dem, men sen när jag gick därifrån så tyckte jag att de satt bra. Sköna är de dock! Jag kanske bara måste vänja mig vid "strumpdelen", den gör ju att skon känns annorlunda på foten.
Fästet i golvet var inte lika bra som de förra skorna som liksom "fastnade", vilket är bra eftersom det underlättar för mig på dansklasserna. Det var det jag var ute efter, lite mer glid på sulorna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D