tisdag 24 september 2013

Inte så roligt

Idag var jag på BodyBalance. De introducerade en ny release, nummer 62. Jag tyckte inte om det lika mycket som förra gången. Blev inte ens svettig det minsta. Visst är det avslappnande och jag får tillfälle att stretcha ut mina stela och korta muskler, så för den sakens skulle kanske jag går dit igen. Svårt är det ju, just med stretchingen och med balansen.

Vet inte riktigt vad det var med mig idag, jag bara gillade det inte. Kanske beror det på hur det startade. De var liksom avvisande flera gånger vid dörren innan de släppte in oss som skulle träna. Gillade nog inte sättet de gjorde det på. Men, det påverkar ju inte så himla mycket. Kanske passade förra releasen mig bättre? Ingen aning faktiskt, men jag gick därifrån utan att känna mig nöjd med passet i alla fall. Så mycket vet jag. Avslappnad och samtidigt inte nöjd. Har inget annat att säga om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D