tisdag 17 maj 2011

Dofter av hembakat

Idag på jobbet bakade vi pizzabullar och kokostoppar. Såklart var jag ju tvungen att smaka. Inte så bra, men mumsigt värre. Sen när jag kom hem var sambon hungrig och jag kände att jag behövde äta nåt mer innan dagen var över, så vi gick till ett ställe på Bergsgatan som heter Jalla mot mitt bättre förnuft, men helt i linje med min ork. Köpte en halloumirulle. Det var gott men mindre nyttigt. Ingen bra matdag med andra ord. Ingen träning den här veckan än heller, vilket inte förbättrar mina odds. Det känns som att jag sakta med säkert sväller ut igen, vilket inte är en rolig känsla. Men samtidigt är det för mycket i livet just nu för att jag ska ha energi över till att planera in det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D