tisdag 17 maj 2011

Spänningshuvudvärk

Är stel och öm i nacke och axlar. Borde få massage av min älskade sambo som är certifierad massör, men det glöms bort eller så vill han inte för att han är trött. Har en konstant spänningshuvudvärk som gör allting lite jobbigare i tillvaron. Borde motionera så att jag blir avslappnad av muskeltrötthet, men just nu är livet svårt att få ihop med jobb, jobb, jobb och flytt, flytt, flytt. Sambon är i sluttampen av en stor uppsats, så han är überstressad han med. Vill bara att allt ska vara över, att livet ska lugna ner sig ett par hekto och vi kan komma till ro på vår nya ovanvåning. Jag behöver en massage. Jag vill ha en massage av Y, som har sin praktik där min pappa bor (60 mil bort). Får väl passa på och beställa en tid sen när jag ska åka upp dit i sommar, så hon får en chans att oja sig över alla mina spända muskler som jag har överallt. Nej, nu måste jag käka frulle, klockan tickar iväg!

2 kommentarer:

  1. Fyy vad jobbigt med huvudvärk hua. Hoppas det snart går över,du får köpa en sån spikmatta det kanske kan hjälpa lite iallafall när du känner att det är som värst och M inte kan/har tid att massera dig.
    Kramis på dig

    SvaraRadera
  2. Vi har en spikmatta, men jag glömmer ofta bort att använda den. Borde försöka komma ihåg den när sambon inte orkar ge mig massage. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D