fredag 6 maj 2011

Träning för en utmaning

Efter en samlad gos-väckattack från mr D och mr T så är jag nu vaken, uppe och påklädd för en träningsrunda med mr D. Men först ska här ätas nåt. Kör min nya favorit i repris framför datorn. Solen skiner utanför fönstret och jag ser fram emot en härlig runda. Funderingarna går ju höga just nu kring ett eventuellt deltagande i iForm-loppet och då såklart att välja milen så det blir mer av en utmaning för mig. 5 km har jag ju redan klarat av. Än så länge är mina funderingar i tankestadiet, det vill säga jag har inte kollat upp nånting om loppet än. Har inte heller pratat nåt mer med N om det sedan Vår Ruset i måndags (vilket by the way var sist jag tränade och nu är det fredag - dålig stil Sara). För att ta igen dålig träning den här veckan och dessutom satsa lite inför milen så funderar jag nu på att ta en längre runda med mr D (som just nu ligger och snarkar under skrivbordet, fniss) där jag blandar upp jogging med gång efter smak och tycke och sen ser vart det landar liksom. Det kan behövas en rejäl dos frisk luft på morgonen, för sen måste jag ta itu med vår tvätt tyvärr och älsklingen har skola hela dagen lång, så det blir bara lilla jag som måste ta hand om allt (och det är ju sååå tråååkigt)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D