torsdag 5 maj 2011

Fruktfröjd

Sist vi var och handlade hittade vi en yoghurt som vi inte hade lagt märke till förut. Valios yoghurtserie Fruktfröjd, närmare bestämt med smaken ananas citronmeliss. Testade den idag med kiwibitar i. Först måste jag börja med att säga att i vanliga fall gillar jag inte yoghurt med bitar i och den här hade rätt mycket ananasbitar i.

Med det sagt så vill jag bara säga MUMS! Den här smaken kommer jag definitivt att köpa igen! Till och med ananasbitarna var goda! Kanske beror det på konsistensen? Ananasen behåller sin konsistens, men i en yoghurt med jordgubbar till exempel blir bäret helt slajmigt, isch. Tillbaka till den goda yoghurten. Smaken var frisk och lite söt av ananasen, men fräsch liksom. Rekommenderas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D