lördag 21 maj 2011

Inspirerande inlägg

Läste min kompis inlägg och blev där tipsad om en blogg som heter Ultralöpning med Camilla där Camilla skrivit ett inlägg om att det inte finns några genvägar till viktnedgång, inga bra sådana i alla fall. Gillade verkligen det inlägget och känner att jag är precis en sådan som lätt skulle kunna fastna i sådana genvägar för att jag inte har tålamodet att vänta på resultat. Den här gången har jag dock gjort förändringen på rätt sätt, även om den går upp och ner i resultat och engagemang från min sida. Detta inlägg gav mig en liten push till att fortsätta med det jag håller på med (fast komma igång mer motionsmässigt igen), att inte ge upp. Jag har ju sett resultat. Jag har ju mått bättre. Tack Camilla för inlägget och tack LöpLina för tipset! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D