söndag 8 maj 2011

Dålig träningsvecka

Jag har verkligen tappat i min träningsmotivation. Den här veckan har jag bara fått in 2 dagar med träning; Vår Ruset i måndags och den lååånga joggingrundan i fredags. Idag har jag visserligen gått 2 längre promenader med hunden och det är ju inte fy skam heller, men jag hade behövt en till svettdag den här veckan. Funderar på att gå upp tidigt imorgon bitti och ta en joggingrunda med hunden. Får se hur det blir. Tursamt nog så har jag inte tappat något vad gäller kosten än så länge. De två brukar annars gå hand i hand vad gäller mig, men inte den här gången. Det blev inget snacks till bion i fredags, köpte inte mjukglass när sambon gjorde det i lördags, dessutom köpte sambon godis när vi var och handlade samma dag. Jag tyckte inte det var jobbigt och kände inget behov av att smaka heller. Idag när sambon och svärmor tog en glass i trädgården sa jag nej tack och jag tyckte faktiskt inte det var jobbigt alls. Belönade mig själv med min nya favorit till en film ikväll istället. Måste dock ta tag i träningsbiten igen. Mycket viktigt.

2 kommentarer:

  1. Tummen upp för dig Sara !!Vad skönt att inte ha det där suget längre :-) hejja hejja jag tror på dig och du är min inspiration.

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Du e för go! Kramar :)

    SvaraRadera

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D