lördag 26 januari 2013

Alla goda ting är tre

Det blev en tredje träning den här veckan. Tränade styrketräning här hemma med maken. Sen gick vi ut på en gemensam hundpromenad hela, lilla familjen i en timme och en kvart. Det var lite blåsigt och kallt, men ändå var det skönt att komma ut och få frisk luft. Modig somnade i vagnen och sov sedan hela vägen. Vaknade inte förrän vi kom in i trappuppgången.

Det känns bra att ha fått in tre träningstillfällen två veckor i rad nu. Känner mig duktig. Maken har dock bara tränat denna enda gången den här veckan. Nu har han imorgon på sig att få in ett pass till. Vi ska på dop imorgon och sen hem till svärmor och äta kvällsmat. Frågan är om han kommer att ha den disciplinen att se till att få in ett pass, eller om han kommer att ta den enkla vägen och skita i att träna. Jag hoppas han är strong och tränar, jag ska pusha för att han ska träna, även om jag vet att han antagligen kommer att bli sur om jag gör det. Men, jag gör det ju för hans skull.

2 kommentarer:

  1. 3 pass träning per vecka är riktigt bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag känner mig duktig när jag får in tre pass faktiskt. :)

      Radera

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D