torsdag 10 januari 2013

Kesella med Fun Light

Sedan vi började med lördagsgodisregeln har vi varit duktiga faktiskt och jag tycker inte att det är jättesvårt. På kvällarna myser vi med nyttiga saker istället för med onyttiga.

Ikväll testade vi något nytt. Kesella med Fun Light, som jag har hört ska vara gott. Jag blandade tinade hallon med Kesella och Fun Light strawberry. Måste säga, nej, det här kommer jag inte att äta igen. Tyckte inte om det särskilt mycket. Smaken i sig var inte äcklig på något sätt och kanske skulle vi ha köpt hem Kesella vanilj, jag vet inte, men det var inte det som var problemet. Både jag och maken tyckte att Kesellan var väldigt sträv i konsistensen och det gillade vi inte. Vi får komma på andra nyttiga alternativ istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D