söndag 6 januari 2013

Typiskt!

Förutom "hårda benhinnor" (vet inte hur jag annars ska beskriva känslan), så har jag blivit förkyld nu också. Stelheten i benen är inte så farligt, det visar ju bara att jag har använt dem, men förkylningen är värre. Maken har varit och är fortfarande sjuk och nu är det tydligen min och Modigs tur. Typiskt! Precis när jag har kommit igång och har planer för min träning! Imorgon börjar jag dessutom jobba igen. Välplanerat att börja första dagen med att må skit. Visserligen har det inte brutit ut fullt än, men jag känner att det kommer. Jag har ett tryck inåt skallen, något blockerade näsgångar, hosta och början till öronvärk. VILL INTE VARA SJUK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D