onsdag 2 januari 2013

Nyårslöftet

Jag brukar aldrig avlägga nyårslöften, för jag vet att jag inte kommer att hålla dem. Den här gången kom dock maken och jag överens om att vi skulle ha ett gemensamt nyårslöfte. Nu var det inte så att vi på nyårsafton gav varandra ett högtidligt löfte direkt, utan det utspelade sig mer som en överenskommelse oss emellan.

Till löftet då: vi ska träna två gånger var varje vecka och planera in när dessa träningspass ska ske i förväg så att de verkligen blir av. Den första veckan på året är ju redan halvvägs förbi, så imorgon är tanken att vi startar. Hmm, det känns lite vacklande redan, men skam den som ger sig!

Sen fortsätter vi så klart med vår lördagsgodis-deal. Nu efter helgerna åker hårdhandskarna på igen! Inget mer mumsande i tid och otid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D