onsdag 16 januari 2013

Träna tillsammans

I förmiddags tränade jag styrketräning med maken därhemma. Vi har en bänk och lite fria vikter som vi använde. Maken har ett träningsprogram som han följer och jag hoppade bara på.

Det gick väl bra att träna ihop tycker jag, även om maken var lite grinig på mig för att han inte tyckte jag brukade allvar. Han ville bara att jag skulle ha mer vikt hela tiden. Det ville inte jag, tvärtom. Jag tyckte att jag tog i och ansträngde mig i alla fall. Kommer nog att få träningsvärk imorn.

Nu har jag klarat av 100% av veckans träning. Det känns skönt att ha gjort det så pass tidigt på veckan. Dagarna försvinner förbi så fort. Nu kan det ju till och med tänkas att jag hinner med träning en gång till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D