söndag 20 januari 2013

Veckans summering

Först måste jag bara säga att det märks att jag jobbar igen. Bloggen blir bitvis lite tyst. Nu till viktigare saker. Hur har veckans träning gått? Blev det ännu ett pass? Ja, faktiskt. Tränade med maken igår (lördag). Styrketräning för överkroppen. Han har ju ett program och varje gång tränar han olika muskelgrupper. Så det var lördagens målområde. Känns bra att ha fått in träning 3 gånger den här veckan. Som att jag ligger lite på plus. Att hålla mig till lördagsgodiset funkar också utmärkt. Den svåraste dagen är söndagen, för då har lördagens intag triggat suget. Då gäller det att stå emot och äta nåt annat än godis.

Tycker den här veckans träningstillfällen har legat väldigt bra fördelat över veckan och jag ska försöka hålla mig till dessa dagar som mina "träningsdagar": måndag, onsdag och eventuellt även lördag. Får se hur det går imorgon, för då är måndagen här med en ny vecka i släptåg. Nya tag! Heja, heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D