måndag 18 februari 2013

Anmäld till Vårruset 2013

Nu är jag anmäld till Vårruset 2013! Datum och plats: 2 maj i Pildammsparken, Malmö. Fick bekräftelsen igår via lagets facebookgrupp. Jag kommer att springa med samma lag som jag gjorde 2011. Nu är det bara till att betala in 210 kr på K's bankkonto så är allt A-ok. Sen gäller det att komma igång med löpträningen ordentligt om jag vill klara av att klå tiden jag fick 2011. Ska bara bli frisk först. Alla i laget kommer att köra ett Fun Run. Är inte så insatt i vad det innebär, förutom att vi själva får ta tiden om vi vill veta vad den blir. Så det blir till att använda Runkeeper för min del, för jag vill ha koll. Ser fram emot att delta och har noterat dag och tid i kalendern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D