lördag 16 februari 2013

Tabata, dag 6

Det blir nog ingen tabata idag tyvärr, för jag mår skit. Huvudvärken från igår efter träningen håller i sig och hade nog snarare med den inkommande förkylningen att göra. Har tryck ovanför tinningarna, uppe på huvudet och ovanför ögonen, näsan är igenproppad och jag börjar känna av öronen. Tror inte att jag har feber eller så och jag kommer ändå att jobba senare, men fram tills dess ska jag nog försöka ta det lite lugnt. Hur det nu ska gå till med en pigg och alert 10-månadersbebis och en make som bara sover.

Nej, det är nog inte att säga för mycket att denna vecka inte var den rätta för att ge sig på tabata varje dag. Om jag mår bättre nästa vecka kör jag kanske igen? Gillar ju att det går så snabbt att träna. En bra sak är dock att jag har hållit nyårslöftet med råge, för jag har fått in 4 träningspass med tabata den här veckan. Dealen är ju minst 2 träningspass per vecka. Får se hur jag gör imorgon om jag mår bättre. Hoppas att jag mår bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D