torsdag 14 februari 2013

Tabata, dag 4

Eller snarare INGEN tabata dag 4... Låt oss bara säga så att Alla Hjärtans Dag inte var en dag för träning för den här Saran. Tyvärr...

Jag anade det redan i förmiddags då jag inte hann träna innan vi skulle iväg hela familjen på kyrkans babycafé. Efter det gick vi gemensamt ut med Allvädershunden. Sen åkte vi till Emporia och åt 3-rätters på Jensens Böfhus och gjorde lite ärenden. När vi kom hem var det dags för Modig att äta och strax efter att byta till pyjamas, få välling och försöka komma till ro för natten. Då hade maken åkt iväg på ett sent läkarbesök. Ja. Han hade fått en tid kl 18 på den här dagen av alla. Men, men. Det var svårt att få Modig att komma till ro. Han vaknade ideligen. Sen var klockan typ 21 och vi kollade på en film och åt onyttigheter som avslutning på dagen. För jag anser att Alla Hjärtans Dag är en dag då det är ok att fuska med lördagsgodisregeln. Funderar dock på att inte ta onyttigt på lördag istället. Ta med nötter eller nåt sånt till jobbet så jag inte frestas att stoppa i mig nåt skräp.

Detta betyder att veckan av tabata är sabbad. Blir förbannad på mig själv, men inser samtidigt att det inte riktigt fanns möjlighet idag. Trots den korta tiden det tar. Jag borde antagligen ha gått upp tidigare och inte myst med Modig den timmen på morgonen. Det är lätt att vara efterklok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D