lördag 23 februari 2013

Där satt den!

Yes! Där smög jag in ett träningstillfälle till, trots sjukdom! Det känns grymt bra att jag har lyckats hålla nyårslöftet, trots att jag mår kasst den här veckan. I torsdags var det skridskoåkning. Idag blev det simning.

Vi åkte till badhuset hela familjen. Det blev Modigs premiärdopp. Mamman var lite nervös innan för hur det skulle gå med allting, men det hela gick hur bra som helst. Vi började allihop i barnpoolerna, sedan gick mamman och simmade 20 längder. Antar att det var en standardpool på 25 m, vilket innebär att jag simmade 500 m totalt. Vid det laget var Modig ganska trött och hungrig, så medan pappan simmade lika många längder matade mamman Modig. Sen blev det ett dopp till i babypoolen innan vi gick och duschade och begav oss hemåt.

Hade tänkt hitta på nåt efteråt, men det var nog bra att vi inte gjorde det. Efter att vi hade kommit hem och fikat slocknade nämligen hela familjen. Nu är det bara mamman som är vaken och jag har plockat undan i köket medan de andra snusar och sover vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D