torsdag 21 februari 2013

Bra träningsform

Jovisst tänker jag räkna dagens skridskoåkande som ett av veckans träningspass och kul hade jag under tiden! Satte igång Runkeeper när jag var på isen och pausade då jag åt med mera. Totalt blev det drygt 7 kilometers åkande på ca 2 timmar. Antal kalorier brända: 546. Inte så illa pinkat. Blev riktigt trött i benen, men hade inga hostattacker av aktiviteten, vilket jag hade fått om jag hade försökt få en rejäl pulsträning. Snyta mig fick jag dock göra lite då och då. Kom inte ihåg att skridskoåkning var så uttröttande, men efteråt var jag helt slut och nu talar jag inte bara om benen, utan om huvudet också, ja, hela kroppen. Hade lätt kunnat somna i bilen på väg därifrån. 50% av veckans träning avklarad, trots sjukdom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D