söndag 10 april 2011

BMI och kroppsfett

Kollade upp var jag ligger för en stund sedan. Var nämligen inne på Runkeeper och såg att jag hade glömt att ändra min vikt, hur jag nu kunde glömma det. Kom då på att jag borde kolla upp kroppsfettet också och kollade in sidan som jag har räknat ut det på innan. Resultatet:

BMI: 25 (precis kommit in idealvikt-kategorin)
Kroppsfett uträknat från BMI: 32% (på gränsen till övervikt)

Jag har en bit kvar, men är glad att mitt BMI har förbättrats något i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Vilken bra sida tack ! Jag låg på 20% enliget bmi och på det andra så låg jag på 31% så jag ligger oxå på gränsen ju ! Vad duktig du e med träning och allt hejja hejja !

    SvaraRadera
  2. Tack! Kul att du tyckte sidan var bra, att mitt tips kommer till nytta! Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna tips, råd och tankar! Jag blir så glad för dina kommentarer! :D